slavendaniella.blogg.se

Massagestol blir bondagestol

Kategori: Allmänt

Köpte massagestolen. Kommer nog att lägga till lite grejer på den. Dels nya armstöd så man man binda fast armar och händer och låta det vara lätt för Mistressarna att komma åt naglarna. Kommer även säker lägga till fästen för rep och bojor. Vet inte om jag ska ta och göra så man kan välja mellan vanlig sittdyna och en special cyckelsadel med inbyggd dildo. Kanske även ska höja upp den lite i framkant eller göra den justeringsbar. Tror att det ska räcka med ett läderband över pannan för att hålla huvudet helt still. Med en gag samtidigt är det lätt att mata mig eller munknulla mig med en dildo, kanske en sprutande dildo:) Jag hoppas verkligen få sitta fast i den snart och få leka, kommer bli jätte kul.

Hoppas på att "lean machine" kommer snart, den kan nog vara perfekt att använda när jag sitter fastbunden i stolen.

Frågan är om piercingen ska ske i när jag är bunden i stolen eller när jag är bunden i sägen. Är nog lättare att somna i sängen än i stolen. Fast det beror ju på hur sömntabletten fungerar på mig, kanske somnar som en sten direkt även i stolen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: